Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-21 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
17.09.2020
Katalog elektrikářů a revizních techniků v ČR
Proč vznikl tento katalog elektrikářů a revizních techniků?Denně náš eshop navštíví přes 800 uživatelů, kteří se na nás obrací i s dotazy, zda můžeme ... číst celé
18.03.2020
Náš eshop ve dnech plných opatření proti CORONA VIRU
Vážení zákazníci, voláte nám, zda náš e-shop expeduje zboží v těchto dnech v důsledku opatření proti Corona viru.Eshop je v provozu a denně pro Vás n... číst celé
28.02.2020
Nově přidané katalogové listy k produktům EATON
Ve snaze vylepšovat informace k produktům Eaton na našem e-shopu jsme nově přidali do všech produktů Eaton české katalogové listy ve formátu PDF. Byla... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
17.09.2020
Katalog elektrikářů a revizních techniků v ČR
Zákazníci se na nás často obrací i s dotazy, zda můžeme doporučit nebo neznáme nějakého elektrikáře nebo revizáka v jejich lokalitě. Proto jsme invest... číst celé
10.09.2020
Funkce jističe - jak pracuje jistič
Jistič, každý z Vás ho má doma ve své elektroinstalaci domu nebo bytu domu, víte jak skutečně funguje? číst celé
Zásuvky ABB Classic versus SEZ Standard
Často se nás ptáte, jaký je rozdíl mezi klasickou jednoduchou zásuvkou výrobce ABB řady Classic a zásuvkou výrobce SEZ řady Standard. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Aktuální pracovní nabídky v České republice
Nyní můžete najít všechny aktuální pracovní nabídky v České republice na webu Jooble. 
Stejně jako jiné vyhledávací systémy, Jooble neuchovává veškeré údaje ve vlastní databázi, ale umí je pouze dohledat, a děla to lépe, než kdokoliv jiný.
Práce v České republice 
  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamační řád

Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

Tomáš Vlček (a dále jen “prodávající”), se sídlem Želevice 218, 440 01 Louny, stanoví pro případ reklamace vad zboží a servisních služeb provedených na věci, která je majetkem kupujícího (dále jen „zboží“ a „oprava“), následující postup:

I.

Záruka na jakost, záruční lhůta

Prodávající poskytuje záruční lhůtu na zboží v délce, která vychází ze záruční lhůty poskytované výrobcem a je uvedena v záručním listu nebo prodejním dokladu, které jsou nedílnou součástí dodávky zboží. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží kupujícím, a pokud kupující zboží neodebere v dohodnutý den, začíná záruka plynout dnem vystavení předávacího protokolu. Do záruční doby se nepočítá doba, která uplyne od uplatnění reklamace do jejího vyřízení. Záruční doba zboží opraveného, případně vyměněného v reklamačním řízení, dobíhá podle záruky původního zboží, přestože došlo při výměně zboží ke změně jeho sériového čísla.

II.

Jak uplatnit reklamaci zboží

Reklamaci je potřeba uplatnit písemně, a to buď na emailovou adresu info@levny-elektromaterial.cz nebo na korespondenční adresu Tomáš Vlček, Želevice 218, 440 01 Louny, Česká -Republika. K reklamaci je potřeba předložit daňový doklad-fakturu popř. záruční list aj. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. U opakovaných reklamací (vícenásobné vady nebo 3 stejné závady.) může zákazník žádat výměnu zboží za nové nebo dobropis a prodávající je povinen mu vyhovět.

III.

Vyřízení reklamace

V případě vzniku vady na zboží, která není způsobena zákazníkem ( jako je mechanické poškození, úmyslný zásah apod.) v záruční době má kupující nárok na bezplatnou opravu zboží. Pokud se na zboží vyskytnou vícenásobné vady nebo opakovaně po sobě 3 stejné závady nebo čtyři různé má kupující nárok u svého prodejce/dodavatele k odstoupení od kupní smlouvy. Reklamace bude vyřízena v případě fyzické osoby v zákonně lhůtě 30 dnů.

Záruka se nevztahuje na vady zboží vzniklé:

  • Užitím výrobku s rozporu s návodem
  • používáním zboží v pracovních podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy 
  • nadměrným zatěžováním zboží nebo používáním zboží způsobem, který je v rozporu s návodem

či obecnými zásadami výrobce

  • neodbornou instalací, neodborným obsluhováním či zanedbanou péčí o zboží
  • zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN, nebo na jiné napětí, než je uvedeno na štítku výrobku.
  • meteorologickými vlivy (především po zásahu blesku apod.).
  • opotřebením produktu

 

IV.

Škoda vzniklá přepravou zboží

Při řešení škod vzniklých přepravou je třeba postupovat podle platných obchodních podmínek přepravce. Pokud při převzetí-prohlídce kupující zjistí mechanické poškození zboží, musí bez odkladu kontaktovat přepravce a sepsat s ním (i dodatečně) zápis o škodě. Následně kontaktuje pobočku, kde byla doprava realizována a která mu zboží odeslala, a kde bude reklamace zboží na základě zápisu o škodě dále řešena.

V.

Závěrečné ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

 

 

Novinky z našeho blogu

Katalog elektrikářů a revizních techniků v ČR
17.09.2020
Katalog elektrikářů a revizních techniků v ČR
Zákazníci se na nás často obrací i s dotazy, zda můžeme doporučit nebo neznáme nějakého elektrikáře nebo revizáka v jejich lokalitě. Proto jsme invest... číst celé
Funkce jističe - jak pracuje jistič
10.09.2020
Funkce jističe - jak pracuje jistič
Jistič, každý z Vás ho má doma ve své elektroinstalaci domu nebo bytu domu, víte jak skutečně funguje? číst celé
Zásuvky ABB Classic versus SEZ Standard
Zásuvky ABB Classic versus SEZ Standard
Často se nás ptáte, jaký je rozdíl mezi klasickou jednoduchou zásuvkou výrobce ABB řady Classic a zásuvkou výrobce SEZ řady Standard. číst celé
Elektrotechnické značky používané ve schématech
Elektrotechnické značky používané ve schématech
Připravili jsme pro Vás přehled nejčastěji používaných elektrotechnických značek ve schématech. číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

Koštice - Želevice 218, PSČ 44001

IČ: 72571888

DIČ: CZ7609065970

U nádraží až na konci nádražního placu, betonový skládaný plot.
Kontakty
Tomáš Vlček
Tomáš Vlček
(Po-Pá, 8-21 hod.)
Facebook
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.